Logo
n 800 100 030   Volejte zdarma Po–Pá 8.00-17.00

Nezamítneme žádnou reklamaci

Je to tak. Nakupujete-li poprvé u nového dodavatele, může ve vás hlodat červíček nejistoty, co budete dělat, pokud zboží nepřijde ve stavu, který jste očekávali. Mnoho nakupujících si reklamaci spojí s nepříjemnou zkušeností – dlouhé čekání, špatná komunikace prodejce, zamítnutí…

Nechceme vás dostávat do úzkých, a proto jsme se rozhodli, že již nezamítneme žádnou reklamaci. Můžete se na to spolehnout, ať už nakupujete pro firmu nebo sobě domů.

Za každé zpoždění dostanete slevu

S námi navíc ihned víte, na čem jste. Nejpozději do 2 pracovních dnů od založení reklamace se dozvíte, jak ji vyřešíme. To vám slibujeme. Máme-li zboží či jeho náhradní díly na našem skladě, vyřešíme reklamaci do 2 prac. dnů. Pokud je zboží či jeho díly u dodavatele, do stejné doby vás přesně informujeme o tom, jak budeme v reklamaci postupovat.

A abyste si nemysleli, že se jedná jen o prázdná slova a sliby, s každým zdržením vám dáme slevu z hodnoty reklamovaného produktu. Pokud se neozveme do 2 pracovních dnů, ten třetí vás čeká 5% sleva, čtvrtý 10% sleva, pátý pracovní den 15% sleva a tak dále…

Informace, které se mohou hodit:

• Za jak dlouho vyřešíme reklamaci?

Nechceme vás nechat čekat, a proto se snažíme po přijetí požadavku na reklamaci případ ihned řešit. Pokud máme reklamované zboží u nás na skladě, do 2 pracovních dnů máte po starostech – náhradní díl či celý nový kus vám hned pošleme. Je-li zboží či jeho díl skladem u našeho dodavatele, během stejné doby vám dáme vědět, jak váš případ vyřešíme.

• Jak u nás funguje reklamační proces?

Po odeslání reklamačního formuláře se vašemu případu začneme co nejdříve věnovat. Nejčastěji vás krátce poté kontaktujeme ohledně dodatečných informací. A poté se na případ hned vrhneme a snažíme se ho rozlousknout co nejrychleji a s pro vás tím nejlepším a nejpohodlnějším řešením. :-)

Snažíme se celý proces reklamace co nejvíce zjednodušit. Pokud patříte mezi ty, kteří chtějí mít reklamaci hned z krku, nebojte se nám ozvat. Rádi s vámi reklamační formulář vyplníme po telefonu i mailu a postaráme se o celý proces za vás. Napište nám na [email protected] nebo zavolejte na bezplatnou linku 800 100 300.

Podmínky jsou platné od 14. 2. 2024.

Váš košík je prázdný

Kancelářský nábytekKancelářský nábytek O
Židle a křeslaŽidle a křesla O
Kancelářské vybaveníKancelářské vybavení O
Kuchyně a jídelnyKuchyně a jídelny O
Šatny a jejich vybaveníŠatny a jejich vybavení O
Zahradní nábytekZahradní nábytek O
Dílna a skladDílna a sklad O
Dům, byt, zahradaDům, byt, zahrada O