Logo
n 800 100 030   Volejte zdarma Po–Pá 8.00-17.00

FAQ - Často kladené dotazy

 Obecné dotazy

  • K zásilce jsem neobdržel/a fakturu, co mám dělat?

Fakturu posíláme pouze v elektronické formě prostřednictvím e-mailu, který jste zadal/a v objednávkovém formuláři. Pro jistotu zkontrolujte ve schránce složky se spamy, hromadnou poštu či obchodními sděleními. Může se stát, že mezi ně e-mail zapadl. Doporučujeme vyhledávat pod číslem objednávky. Pokud se ani v tomto případě nedaří fakturu ve schránce najít, kontaktujte prosím náš zákaznický servis

  • Objednal/a jsem si zboží, ale nepřišlo mi žádné potvrzení do e-mailové schránky.

Pokud jste zadal/a správně svou e-mailovou adresu, je možné, že mohlo potvrzení zapadnout mezi spamy, do hromadné pošty nebo do obchodních sdělení. Pokud se Vám ho nepodaří najít, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, který ověří správnost zadané e-mailové adresy.

  • Jak objednat po telefonu?

Prostřednictvím naší zelené linky na čísle 800 100 030 od 08:00 do 17:00 hod. Připravte si prosím předem své kontaktní údaje, adresu doručení, způsob platby (viz Dotazy k platbám) a kódy zboží, které si chcete objednat. Kód zboží naleznete v detailu produktu v poli u ceny a skladové dostupnosti. Chcete-li objednávat na firmu, podnikatelský subjekt, státní instituci, školské zařízení aj., připravte si prosím také IČO.

  • Přišel mi do e-mailové schránky dotazník o spokojenosti, i když jsem zboží dosud nepřevzal/a.

Dotazníky o spokojenosti chodí automaticky 10 dnů po realizaci objednávky. Je-li termín dodání Vašeho objednaného zboží delší, vyplňte prosím dotazník až po převzetí.

  • Uvedl/a jsem v objednávkovém formuláři špatné údaje, co mám dělat?

Kontaktujte prosím neprodleně po odeslání objednávky náš zákaznický servisVeškeré změny ve vyplněných údajích lze provést do vystavení faktury. Po fakturaci nejsou změny možné. Týká se to kontaktních údajů, barevných variant zboží i změn obsahu objednávky.

  • Nepřeji si dostávat e-mailové reklamní nabídky, co mám dělat?

V patičce každé reklamní e-mailové nabídky (úplně dole) je možnost odhlášení. Nezapomeňte ale na to, že tímto krokem přijdete o různé výhodné akce, slevy a informace o novinkách. Nemůžete-li tlačítko pro odhlášení najít, obraťte se prosím na náš zákaznický servis.

  • Je nutné být registrovaný/á pro provedení objednávky na e-shopu?

Ne, nakupovat u nás můžete i bez registrace.


 Způsoby platby

  • Platba na dobírku

Zaplatíte v hotovosti, nebo platební kartou při převzetí zboží dle technických možností přepravce.

  • Platba kartou on-line

Po dokončení objednávky budete přesměrováni na zabezpečenou on-line platební bránu, kde zaplatíte platební kartou. Jedná se o bezpečný a rychlý způsob platby.

  • Platba bankovním převodem - proforma

Po zpracování objednávky Vám zašleme na e-mailovou adresu zálohovou fakturu s platebními údaji. Odeslání objednávky se může zdržet v závislosti na rychlosti připsání platby. To může trvat 1-3 pracovní dny. Pro rychlejší doručení objednávky doporučujeme zvolit způsob platby kartou on-line.

  • Platba na fakturu se lhůtou splatnosti?

Pokud objednáváte na firmu, zaplatíte na účet naší společnosti po doručení objednávky. Platba může podléhat schválení. Splatnost faktury je 14 dní.


 Dotazy ke zboží

  • Chtěl/a bych objednat více kusů zboží, než máte skladem. Je to možné?

Pokud nejde o doprodej, je možné objednat více kusů a zásilku expedovat částečně, nebo kompletně.

  • Rád/a bych objednané zboží vyzvedl přímo u Vás, je to možné?

Osobní odběry zboží bohužel nenabízíme. Zboží odesíláme prostřednictvím přepravních společností. Objednáte-li si zboží v hodnotě minimálně 999 Kč včetně DPH, máte nárok na dopravu zdarma.

  • Rád/a bych si před objednáním zboží vyzkoušel/prohlédl, je to možné?

Tuto možnost bohužel nenabízíme. V případě zájmu si můžete zboží objednat a vyzkoušet. Pokud Vám nebude vyhovovat, můžete jej do 14 dnů vrátit zdarma.

  • Potřeboval/a bych poradit s výběrem/doporučením zboží. Na koho se mohu obrátit?

Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Rádi Vám s výběrem i dotazy ohledně zboží poradíme.

  • Chtěl/a bych si nechat zaslat vzorky dezénu konkrétní nábytkové sestavy do kanceláře, je to možné?

Ano, je to možné. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

  • Nevšiml/a jsem si pozdějšího data dodání u zboží, je možné objednávku stornovat?

Samozřejmě. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.


 Dotazy k vrácení zboží

  • Zboží mi nevyhovuje, co mám dělat?

Pokud Vám zboží nevyhovuje, máte nárok jej do 14 dní vrátit. Vyplňte prosím reklamační formulář a jako důvod reklamace uveďte, že chcete zboží vrátit. Zboží důkladně zabalte ideálně do původního obalu a nafoťte, jak je uložené v krabici a také krabici samotnou. Fotografie prosím přiložte do reklamačního formuláře.

Zboží můžete také vrátit po uplynutí 14denní lhůty tím, že nám zboží vrátíte do 30 dnů od převzetí (lhůta začíná dnem následujícím po doručení zboží), pokud je zboží v původním obalu, je úplné, není použité nebo poškozené a pokud se nejedná o zboží upravené podle přání zákazníka nebo pro jeho osobu. Pro dodržení lhůty postačí včasné odeslání.

  • Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal/a. Co mám dělat?

Přijde-li Vám zboží, které jste si neobjednal/a, vyplňte prosím reklamační formulář a přiložte fotografie zboží, které Vám přišlo. Obratem se budeme Vašemu požadavku věnovat, zboží si sami vyzvedneme a dodáme Vám to správné.


 Dotazy k reklamaci zboží

  • Zboží mi přišlo poškozené, co mám dělat?

Vyplňte prosím neprodleně reklamační formulář. Jako důvod reklamace uveďte, že je zboží poškozené. Popište důkladně závadu a přiložte fotografie poškození. Vašemu požadavku se budeme obratem věnovat.

  • Část zásilky přišla poškozená, co mám dělat?

Vyplňte prosím neprodleně reklamační formulář. Jako důvod reklamace uveďte, že je zboží poškozené. Popište důkladně závadu a přiložte fotografie poškozeného dílu. Po schválení reklamace Vám pošleme dle rozsahu poškození nový náhradní díl, nebo nový celý kus objednaného zboží.

Dle rozsahu poškození Vám obratem zašleme nový náhradní díl, nebo nový celý kus.

  • Přepravce mi doručil zboží v poškozené krabici, co mám dělat?

V případě, že si při převzetí zásilky všimnete poškozené krabice, je nutné tuto výhradu zapsat do předávacího protokolu přepravce. Poté prosím kontaktujte naše obchodní oddělení prostřednictvím reklamačního formuláře. Jako důvod reklamace udejte, že je zboží poškozené. Do popisu závady následně uveďte, že došlo během přepravy k poškození krabice. Nemá-li u sebe přepravce předávací protokol, převezměte zásilku s výhradou.

  • Přišla mi nekompletní zásilka, co mám dělat?

Je možné, že Vaše zásilka odcházela ze dvou skladů a Vám mohl přijít jen jeden balík a druhý je ještě na cestě. Pro jistotu nám vždy zavolejte. Pokud toto není Váš případ, vyplňte prosím reklamační formulář.

  • Za jak dlouho bude vyřízená reklamace?

Ze zákona jsme povinni vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího podání. Děláme ale maximum pro to, aby byla vyřízena v co nejkratším čase.


 Dotazy k přepravě zboží

  • Jaký přepravce mi doručí zásilku?

Aktuálně spolupracujeme s přepravci Geis a Toptrans v závislosti na velikosti zásilky. Zásilky s hmotností do 30 kg posíláme službou Geis, zásilky nad 30 kg službou Toptrans.

  • Chtěl/a bych posunout datum expedice o den/pár dní později, je to možné?

Ano. Napište tento požadavek do poznámky v objednávkovém formuláři, nebo neprodleně kontaktujte zákaznický servis

  • Informuje mě přepravce o datu doručení poté, co od Vás převezme balík?

Ano. Přepravce Vám v den rozvozu zašle SMS, ve které upřesní čas doručení. Poté Vás během doručování kontaktuje telefonicky.

  • Doručíte mi balík o víkendu/svátku?

Ne, tuto službu bohužel aktuálně nenabízíme.

  • Objednal/a jsem si zboží na dobírku, mohu u přepravce platit při převzetí platební kartou?

Doporučujeme Vám, abyste měli částku připravenou v hotovosti, jelikož nemůžeme garantovat, že má každý řidič s sebou platební terminál.

  • Umožňujete doručení večerním rozvozem?

Ne, tuto službu bohužel aktuálně nenabízíme. Standardní doba rozvozu je od 08:00 hod do 17:00 hod.

  • Mohu si dopředu určit, v kolik hodin mi bude přepravce doručovat balík?

Čas doručení bohužel nelze přesně určit, rozhoduje o něm vždy přepravce.


 Dotazy k montážní službě

  • Jak funguje doplňková montážní služba?

K zakoupenému zboží nabízíme doplňkovou montážní službu. Máte-li o montáž zájem, zaškrtněte tuto možnost v objednávkovém formuláři. Cena montáže je 10 % z celkové ceny objednávky. Minimální cena montáže je 1500 Kč (zboží v hodnotě 15 000 Kč bez DPH). Po expedici zboží Vás obvykle následující pracovní den telefonicky kontaktuje montážní tým a domluví se s Vámi na konkrétním termínu provedení montáže.

Váš košík je prázdný

U  Newsletter k24
Přihlásit k odběru newsletteru

Logo

info@kancelar24h.cz   Kontaktní údaje

n  ZELENÁ LINKA
  800 100 030

Volejte ZDARMA od pondělí do pátku 8.00 - 17.00 hodin

APEK  Ověřeno zákazníky  SOS  Trustmark  

f   Y

H
Nahoru
Kancelářský nábytekKancelářský nábytek O
Židle a křeslaŽidle a křesla O
Kancelářské vybaveníKancelářské vybavení O
Kuchyně a jídelnyKuchyně a jídelny O
Šatny a jejich vybaveníŠatny a jejich vybavení O
Venkovní vybaveníVenkovní vybavení O
Dílna a skladDílna a sklad O
Vybavení do školVybavení do škol O