Logo
n 800 100 030   Volejte zdarma Po–Pá 8.00-17.00

3 způsoby, jak si zařídit pracovnu pro home office

Tři různé modely. Tři odlišné rozpočty. Tři vybavené domácí kanceláře. V dnešním článku se podíváme na to, jak si zařídit pracovnu pro home office. Ukážeme si kancelář s využitím co nejnižších nákladů, zlatou střední cestu a také si společně poskládáme domácí pracovnu pro náročné. Nejprve je však třeba si ujasnit, co všechno takovému pracovnímu místu nesmí chybět. Základním stavebním kamenem je samozřejmě kancelářský nábytek. Bez toho by to zkrátka nešlo. Těsně za ním je pohodlná otočná židle. A aby se vám pracovalo co nejpříjemněji, zaměříme se také na výběr ergonomických pomůcek. Ale nyní konečně k samotným modelům kanceláří.


MODEL 1: Ekonomické řešení domácí kanceláře

Dali jsme si za úkol poskládat kancelář s rozpočtem do 10 000 Kč bez DPH. Naší vizí bylo zařídit základní pracovní místo s dostatkem úložného prostoru a zároveň co nejvíce ušetřit. Pojďme se tedy podívat na vybavení, které jsme pro tento model kanceláře vybrali a zdali se nám náš úkol podařilo splnit.

Kancelářský stůl

Jako základ kanceláře nám skvěle poslouží nábytková řada Impress. Ta je totiž momentálně cenově nejlevnějším kancelářským nábytkem, který u nás seženete. Nábytek Impress disponuje oproti jiným nábytkovým řadám pestrostí příslušenství a přístavných prvků. Má však tenčí pracovní desky, boky skříní a podnože stolů. Pro tento ekonomický model kanceláře jsme tedy vybrali kancelářský stůl Impress s délkou 140 cm a hloubkou 60 cm. Jeho horní deska je vyrobená z laminované dřevotřísky s maximálním množstvím dřeva a minimem lepidla.

Přístavný kontejner ke stolu

Výška stolu 76 cm přímo pobízí k přistavení kontejneru, který poslouží jako prostorné uložiště na listiny, šanony a dokumenty, které potřebujete mít neustále po ruce. Tento účel skvěle plní kontejner Impress se 4 zásuvkami a centrálním zamykáním. Jedním otočením klíčku zamknete všechny šuplíky najednou a vaše písemnosti zůstanou v bezpečí. Zásluhou jednotné výšky stolu a kontejneru dochází k praktickému prodloužení pracovní desky na 180 cm. Tím získáte dostatek místa například pro tiskárnu, laminátor nebo skartovač.

Kancelářská židle

Na co se posadíte? Přece na kancelářskou židli Hector. Ta je nejlepším možným řešením, pokud při výběru ergonomické židle nechcete utratit příliš mnoho peněz a zároveň hledáte co nejpohodlnější židli k sezení. Židle Hector totiž disponuje zvýšeným opěrákem zad, který částečně nahrazuje klasickou opěrku hlavy. Potěší vás rovněž polstrované područky, pevný bederní pás a sympatická kombinace potahových materiálů. Ta se skládá ze vzdušné síťoviny na opěráku a prodyšné látky na sedáku.

Ergonomické a kancelářské pomůcky

Nyní se vrátíme zpět k pracovní desce. Zbývá ji totiž vybavit pomůckami, které se hodí mít na dosah ruky. Při delší práci na počítači a neustálém klikání myší dáváte svému zápěstí dosti zabrat. V balíčku základních potřeb na pracovní desce tedy nesmí chybět ergonomická podložka pod myš Crystal. Zabrání nepříjemnému mravenčení prstů a funguje jako prevence proti syndromu karpálního tunelu. Stejně tak užitečný je stojan pod monitor OVAL, který napomáhá správnému držení těla při práci na počítači a současně díky němu předejdete bolestem hlavy, krční páteře a zádového svalstva. Ergonomii máte tedy vyřešenou, ale kam s kancelářskými potřebami? O to se postará praktický kalíšek na tužky a zásobník na papíry ProOffice.

Nejekonomičtější řešení vybavení domácí pracovny je kompletní. Jak se můžete přesvědčit v celkové kalkulaci, i s omezeným rozpočtem si lze zařídit menší kancelář přímo z domu.

Seznam vybavení:

Celkem: 9 050 Kč bez DPH


MODEL 2: Zlatá střední cesta

Druhý model kanceláře zaujme především ty, kteří home officem stráví nadpoloviční většinu své pracovní doby a hledají propracovanější řešení s využitím rozumné míry nákladů. Jako limit jsme si stanovili dvojnásobek prostředků vydaných za nejekonomičtější kancelář, a tím je 20 000 Kč bez DPH.

Kancelářský stůl

V tomto případě se naše pozornost přiklání k nábytkové řadě Visio, která je pomyslným zlatým středem mezi kancelářskými nábytky. Desky stolů, podnoží i skříní Visio jsou totiž silnější než u kancelářské řady Impress a navíc se jedná o nejprodávanější a nejoblíbenější řadu mezi uživateli. Pro tento model kanceláře jsme vybrali psací stůl Visio s délkou 140 cm a hloubkou 70 cm. Díky mohutnější konstrukci nabízí zvýšenou pevnost a odolnost při zatížení.

Přístavný kontejner ke stolu

Stejně jako u ekonomicky výhodného modelu kanceláře doporučujeme ke stolu přidat přístavný kontejner, který rozšíří pracovní plochu. Pro tento účel jsme zvolili 4zásuvkový kontejner Visio s centrálním uzamykáním šuplíků.

Úložné prostory

Kancelářský nábytek Visio skvěle poslouží i při výběru úložných prostorů. Ideální volbou je kombinace nízké a střední skříně Visio, do kterých se vám pohodlně vejdou veškeré šanony, prospekty, ceníky i katalogy. Pro interiér nejsou nijak omezující, jelikož nezabírají moc prostoru. Nízká skříň Visio disponuje zámkem, pod kterým budou vaše písemnosti v naprostém bezpečí. Konstrukce střední skříně Visio se naopak skládá z otevřeného policového systému, který dovoluje mít to nejdůležitější neustále po ruce.

Kancelářská židle

Strávíte-li doma sezením u počítače až 8 hodin, je potřeba se poohlédnout po kancelářské židli s pokročilou mechanikou a nastavitelnými prvky. Tyto podmínky nejlépe splňuje židle Work. Disponuje totiž synchronní mechanikou, která se postará o plynulý pohyb sedáku s opěrákem. Oceníte rovněž nastavitelné područky a hlavovou i bederní opěrku. Zásluhou univerzálních koleček se navíc hravě pohybuje po měkkých i tvrdých podlahách.

Ergonomické a kancelářské pomůcky

Balíček ergonomických pomůcek a kancelářských potřeb zahrnuje stojan pod monitor Plus Smart Suites disponující úložnou policí na prospekty, gelovou podložkou pod myš Crystal a nastavitelnou masážní opěrkou na nohy Ergonomic. Ta poskytuje úlevu vašim nohám a díky masážním výběžkům zlepšuje krevní oběh a zabraňuje nepříjemnému otékání dolních končetin. Ani zde neopomíjíme standardní vybavení pracovní desky, kterým je kalíšek na tužky a zásobník na papíry ProOffice. A pro zaryté pracanty doporučujeme přidat na stůl stolní LED lampičku, která vám na práci posvítí i za tmavých večerů.

Výsledná kalkulace nepřekročila stanovený rozpočet a i s menší rezervou se hodnota veškerého vybavení vešla do 20 000 Kč bez DPH.

Seznam vybavení

Celkem: 19 106 Kč bez DPH


MODEL 3: Kancelář pro náročné

Nyní se podíváme na poslední model kanceláře, a to na ten určený pro fajnšmekry. Pro ty, kteří si opravdu dávají záležet na designu interiéru a kvalitě kancelářského nábytku. Abychom dodrželi posloupnost rozpočtů pro každou zmíněnou variantu kanceláře, stanovili jsme si hodnotu maximálních výdajů 40 000 Kč bez DPH.

Kancelářský stůl

V tomto případě padla jasná volba na kancelářský nábytek TopOffice. Ve srovnání se dvěma předchozími modely jsou jeho desky nejsilnější, a to 38 mm na tloušťku. V tmavém dezénu dodá pracovně ten správný autoritativní nádech. A naopak v tom světlém prosvětlí místnost. Vítězem v kategorii psací stůl je jednoznačně psací stůl TopOffice s délkou 200 cm a hloubkou 85 cm. 

Přístavný kontejner

Ke stolu přistavíte pravý (případně levý) kontejner TopOffice a tím si vytvoříte rohové pracovní místo. Kontejner standardně disponuje centrálním zamykáním a dostatkem úložných prostorů. 

Kancelářská židle

Maximálně komfortní sezení vám poskytne kancelářská židle Marion. Pod jejím sedákem se totiž ukrývá také pokročilá synchronní mechanika. Oproti jiným židlím má však tu přednost, že si můžete hloubku sedáku sami upravit. Regulovat je možné i polohu hlavové a bederní opěrky či područky do různých směrů. A bonusem je její zvýšená nosnost, a to až 150 kg. Pokud se obáváte možných šrámů nebo opotřebení podlahové krytiny vlivem pojezdu koleček židle, doporučujeme podlahu pod židlí chránit pomocí podložky na hladké podlahy. K povrchu perfektně přilne a je vhodná pro všechny typy tvrdých podlah.

Úložné prostory

Praktické úložné prostory pro veškeré dokumenty vyřeší skříňové sestavy TopOffice. Konkrétně jsme vybrali sestavu skříní TopOffice 2 a TopOffice 13. První zmíněná se skládá ze 2 nízkých policových skříní TopOffice opatřených dvířky a druhá zahrnuje vysokou policovou skříň s dvířky.

Ergonomické a kancelářské pomůcky

Mezi ergonomické pomůcky jsme zařadili opět gelovou podložku pod myš Crystal, stojan pod monitor Plus Smart Suites, masážní opěrku nohou Ergonomic. Do třetice všeho dobrého zmiňujeme kalíšek na tužky a zásobník na papíry ProOffice jako vybavení psacího stolu, které vám nesmí chybět. Stejně tak jako stmívatelná stolní LED lampička.

Pokročilé vybavení pracovny

Závěrem ještě přidáváme do vybavení domácí kanceláře pro náročné magnetickou tabuli Whiteboard SICO s délkou 90 cm a šířkou 60 cm. Skvěle se hodí pro zapisování schémat a nákresů, které potřebujete mít neustále na očích.

S maličkou rezervou se nám podařilo vejít se do stanoveného rozpočtu a ukázat, že i domácí kancelář pro náročné nemusí stát hotové jmění.

Seznam vybavení

Celkem: 39 297 Kč bez DPH

 

Váš košík je prázdný

U  Newsletter k24
Přihlásit k odběru newsletteru

Logo

info@kancelar24h.cz   Kontaktní údaje

n  ZELENÁ LINKA
  800 100 030

Volejte ZDARMA od pondělí do pátku 8.00 - 17.00 hodin

APEK  Ověřeno zákazníky  SOS  Trustmark  

f   Y

H
Nahoru
Kancelářský nábytekKancelářský nábytek O
Židle a křeslaŽidle a křesla O
Kancelářské vybaveníKancelářské vybavení O
Kuchyně a jídelnyKuchyně a jídelny O
Šatny a jejich vybaveníŠatny a jejich vybavení O
Venkovní vybaveníVenkovní vybavení O
Dílna a skladDílna a sklad O
Vybavení do školVybavení do škol O