Hledáte optimální způsob, jak vystavit své prezentační a propagační materiály? Díky snadné manipulaci a instalaci jsou reklamní bannery ideálním řešením.
zobrazit celý textBanner profil s délkou lišt 2800 mm, hliník, uchycení pomocí závěsných ok…
Banner profil s délkou lišt 210 mm, hliník, uchycení pomocí závěsných ok…
Banner profil s délkou lišt 1800 mm, hliník, uchycení pomocí závěsných ok…
Banner profil s délkou lišt 1200 mm, hliník, uchycení pomocí závěsných ok…
Banner profil s délkou lišt 1000 mm, hliník, uchycení pomocí závěsných ok…
Roll Up Economy, stojan na banner, samostatně stojící, pro krátkodobé instalace reklamních materiálů, ochranná taška součástí balení…
Roll Up Standard, stojan na banner, samostatně stojící, pro dlouhodobé instalace reklamních materiálů, ochranná taška součástí balení…
Oboustranný Roll Up, stojan na banner, samostatně stojící, přenosná taška součástí balení…
Roll Up Standard, stojan na banner, samostatně stojící, pro dlouhodobé instalace reklamních materiálů, ochranná taška součástí balení…
Plastové háčky na zavěšení Banner profilu, plast…
Oboustranný banner Display, samostatně stojící, hliník…
Podle ceny
Podle barvy
Podle materiálu
Způsob uchycení
Váš košík je prázdný
Co je to banner a k čemu slouží?
Bannery můžeme zařadit do kategorie reklamních poutačů, jelikož jejich primární funkcí je vystavení a propagace vaší značky, firmy či instituce ve formě tiskovin. Tento druh poutače může mít několik podob, které se od sebe liší způsobem umístění propagačního materiálu a uchycením samotného banneru. Setkat se můžeme nejčastěji se třemi typy - se závěsnými, Roll-Up a Stand-UP bannery.
Závěsné bannery
Závěsný typ bannerů nelze postavit volně do prostoru, je třeba jej uchytit pomocí závěsných ok na zeď. Funguje na principu dvou lišt, mezi které se umístí propagační tiskovina a zajistí se zaklapávacím mechanismem. Nemusíte mít tedy obavy, že by se plakát z lišt uvolnil. Následně je možné jej zavěsit na zeď.
Roll-Up bannery
Další kategorií jsou tzv. Roll-Up bannery, které se dají považovat za nejběžnější formu prezentace reklamních tiskovin. Jsou lehké, přenosné a jejich sestavení nezabere tolik času. Jejich nespornou výhodou je, že jsou samostatně stojící a můžete je umístit takřka kdekoliv. Propagační materiál vložíte do společné základy systému, ze které jej v případě instalace vyrolujete. Předností tohoto mechanismu je prodloužená životnost vašich tiskovin, které lze vystavit opakovaně, díky ochranné funkci základny.
Stand-Up bannery
Posledním druhem reklamních poutačů, které v této kategorii nabízíme, jsou tzv. Stand-Up bannery. Jsou rovněž samostatně stojící, nepotřebují žádnou oporu ani příslušenství k uchycení. Tiskovinu je třeba do stojanu vložit manuálně, jelikož nedisponuje navíjecím zařízením a instalace v tomto případě trvá déle. Své uplatnění naleznou jako poutače pro dlouhodobé vystavení materiálů.
skrýt text